Το φοβερό νέο πούλμαν της Otokar!

ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ 31 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ 44 ΒΑΛΙΤΣΕΣ

Με το Navigo T και την πίσω πόρτα να είναι πλέον μπροστά από τον πίσω άξονα, η Otokar παρουσιάζει ένα πληρέστατο τουριστικό, με διαστάσεις midi, με ευελιξία minibus και στοιχεία εκμετάλλευσης που παραπέμπουν σε πολύ μεγαλύτερα λεωφορεία και το καθιστούν ιδανικό για transfer. Το γνωστό Otokar Navigo Τ διατίθεται πλέον με μία σημαντική αλλαγή, που βελτιώνει και αναβαθμίζει τα στοιχεία εκμετάλλευσης του οχήματος. Η πίσω πόρτα μετακινήθηκε μπροστά από τον κινητήριο άξονα, κάτι που επέτρεψε στους μηχανικούς του κατασκευαστή να διαμορφώσουν μία μεγάλη ενιαία μπαγκαζιέρα, χωρητικότητας 2,1 κυβ.μ. Το μεγάλο πλεονέκτημα του λεωφορείου, που είναι το εξαιρετικά χαμηλό κατώφλι στο δάπεδο της μπαγκαζιέρας παραμένει ανεπηρέαστο. Συνολικά, μπορούν να τοποθετηθούν 44 βαλίτσες τρόλεϊ στάνταρ διαστάσεων (55x40x20 εκ.), κάτι που σημαίνει ότι, το Navigo είναι ιδανικό για μεταφορές γκρουπ τουριστών, τύπου transfer. Επίσης, στην πίσω αριστερή πλευρά υπάρχει άλλη μία μπαγκαζιέρα, χωρητικότητας 0,3 κυβικών, στην οποία μπορούν να χωρέσουν 4 επιπλέον βαλίτσες. Ακόμη 0,6 κυβικά υπάρχουν διαθέσιμα στο χώρο πίσω από τη ρεζέρβα.

Τουρισμός πολυτελείας στα 7,7 μέτρα

Η χωρητικότητα για 31 επιβάτες σε ένα όχημα μήκους μόλις 7,7 μέτρων, και πλάτους 2,3 μέτρων είναι τιμή ρεκόρ, και επιπλέον, συνδυάζονται η κορυφαία ευελιξία και το άνετο μανουβράρισμα με την άνεση ενός μεγάλου πούλμαν. Το Navigo T φέρει φυσικά και όλες τις βελτιώσεις που συνόδευσαν το προ τριετίας facelift, στο ντιζάιν του αμαξώματος. Στο εσωτερικό, ο διάκοσμος είναι υπερπολυτελής με μπορντό επενδύσεις σε«λουκ» δέρματος να καλύπτουν κονσόλα, ταμπλό, τιμόνι και την οροφή στο εμπρός τμήμα, εκεί όπου είναι τοποθετημένο ένα μόνιτορ LCD, ψηφιακό ρολόι και ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας. Στην ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα υπάρχουν πηγές ήχου και εικόνας (CD,DVD, MP3), ο ψηφιακός ταχογράφος, οθόνη για το σύστημα πλοήγησης και την κάμερα οπισθοπορείας καθώς και τα χειριστήρια για τον κλιματισμό. Ο πίνακας οργάνων είναι ευκρινής και με πολλές από τις πληροφορίες που αφορούν το όχημα να προβάλλονται στο ψηφιακό του τμήμα. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει πνευματική ανάρτηση, ενώ αυτά των επιβατών είναι ανακλινόμενα και επεκτεινόμενα. Τα καθίσματα είναι βιδωμένα στο δάπεδο, που είναι σε «λουκ» παρκέ πατώματος, και απέχουν 1.250 χιλιοστά από το έδαφος. Η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται με πέντε σκαλοπάτια στην πίσω πόρτα και με τρία στην εμπρός συν ένα που οδηγεί στο κάθισμα του συνοδού.

Πλήρης Εξοπλισμός στο Euro 6 NavigoT

Για την άνετη διαβίωση των επιβατών υπάρχει κλιματιστικό Konvekta ισχύος 12 Kw και θερμαντικό σώμα της Eberspächer, το οποίο διοχετεύει ζεστό αέρα από τους αεραγωγούς στα κανάλια στο δάπεδο. Δε λείπει ψυγείο 40 λίτρων και πλήρη service sets για τους επιβάτες με φώτα ανάγνω­σης, αεραγωγούς και ηχεία. Ο κινητήρας είναι Euro 6 της Cummins, χωρητικότητας 4,5 λίτρων, τοποθετημένος πίσω ακριβώς από τον διευθυντήριο άξονα. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 176 hp και ροπή 700 Nm μεταξύ 1.200 και 1.800 σ.α.λ. Η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων γίνεται με το συνδυασμό τεχνολογίας EGR, τουρμπί­να μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), φίλτρο σωματιδίων VPF και σύστημα SCR. Το στάνταρ κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό εξάρι της Eaton ενώ, προαιρετικά, το λεω­φορείο μπορεί να εξοπλιστεί και με αυτό­ματο της Allison.